OH HAPPY FRIDAY

Tjo! Har nog haft den mysigaste kvällen hittills här i lägenheten. Först var bästa Carro på besök och vi åt tacos framför x-factor, himla mys. Sedan gick hon hem och då diskade Kevin och jag körde på med dammsugaren. (Så jag kan somna gott).

När bebisen diskat klart så hade jag tänt ljus och dukat upp massagebord i soffan. Är nog för snäll emot min älskling ibland. Anyway, satte sedan på loppans mys-lista på spotify och sedan hade vi sååå mysigt. Svårt att inte ha det till den listan. SINNES bra. Nu börjar dock klockan ticka iväg så ska nog knoppa nu så man orkar morgondagen.

Tack och bock för denna dag, den har varit väldigt bra. Hoppas på en lika bra imorgon.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0