SWEET AS SUGAR AND EVERYTHING NICE

Ligger i soffan och surfar runt lite på internet. Letar lite julklappar faktiskt! Har faktiskt redan börjat tänka på vad jag ska ge till mina nära och kära, vill lägga extra krut på det i år känns de som. Har så fina och underbara människor omkring mig och det ska man ta vara på! Plus att det är roligt att ge presenter och julklappar.
 
Annars har min dag varit ganska bra förutom trötthet och konstant illamående? Fick öppna idag iaf vilket betydde att jag fick sluta tidigare. WINNING! Så skönt. När jag kom hem blev det köttfärssås för mig och bebisen. Gott som alltid! Tittar för tillfället på Criminal Minds, brukar aldrig titta på det när jag är ensam men detta avsnitt var sjukt spännande. Äckligaste(!) avsnittet jag sett kan man säga. Det tog 50 minuter att skriva klart detta inlägg och nu börjar fråga olle så lika bra att avsluta det nu innan det tar ytterligare 50 minuter.
 
Bästa släkt <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0