SÖNDAG

Lyckades röra på mig lite idag iaf. Åkte förbi min bror med familj och hälsade på dom lite, sedan åkte jag vidare till mamsi och Hasse. Saknat dom väldans mycket! Sedan åkte jag in till stan och hämtade Kevin på jobbet och sen åkte vi hem tillsammans och efter det skjutsade jag och tove honom till tågstationen. Jag vet, han är världens bortskämdaste. Efter det åkte jag och Tove hem till mig och lagade supergod mat och myste massor tills hon somnade så sött i min soffa!

Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till Stockholm under dagen. Möter upp kevsor där för lunch på dagen och sedan middag hos svärföräldrarna på kvällen. Blir nog en lång dag med massor av myspys.

Nu blir det sömn för hela slanten. Puss


Detta inlägg skulle publicerats igår kväll men det gick tydligen inte. Koppla själva, haha :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0