SUG

Idag vaknade jag av ett samtal från vårdcentralen, fick tid 9.30. Studsade dit i hopp om att någon äntligen kunde berätta vad felet är på mig. Kommer dit och får en doktor som undersöker mig lite smått och säger efter ett tag "är det pencelin du vill ha eller?" WTF? You tell me? Hur ska jag veta? Han kunde inte mycket svenska heller så jag förstod inte alls mycket av vad han sa felet var. Fick sedan gå till Apoteket och köpa pills för 350 spänn. Sedan gick jag till jobbet och gjorde ett försök till att jobba, gick inge vidare då dem mer eller mindre skickade hem mig. Vet själv att jag borde vara hemma och ta det lugnt.

Bög. HATAR detta. Aldrig varit så hungrig i hela mitt liv. Har nog druckit ca 20 koppar te snart! Glass har börjat göra ont det med.

Bye. Älskar min pojkvän och mamma och styvfar väldigt väldigt mycket idag! My heroes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0