9E JUNI 2012

Ligger och tittar på gamla bilder från studentveckan och blir lite blöt i ögat. Fan vad roligt vi hade. Festen hos Linn som för min och några girls till del gick lite överstyr, hehe, men som blev så jäkla lyckad. Kvällen hos Kesia med kubbfajt mellan A och B, hur mysigt var inte det egentligen? Eller vattenkriget i skolan som alla gick in för så sjuuukt mycket, SÅ jävla lyckat och så roligt!! Eller kvällarna vi satt i djurgårdsparken och lyssnade på musik, spelade kubb och åt gottgott. Eller förfesten hos henis med kubb där med såklart och sedan freddes moonwalk dans på det. Haha I die. Saknar allt så himla mycket. Varje liten detalj med just den veckan saknar jag. Saknar känslan man hade i magen att den stora dagen när man äntligen skulle få ha på sig studentmössan närmade sig. Saknar känslan jag hade natten innan då jag var så nervös och förväntansfull så jag endast fick 2 timmars sömn. Och när sedan klockan ringde på morgonen så hoppade jag i sängen av lycka. Eller när jag körde till stan på morgonen med "studentsången" på högsta volym i öronen och ögonen fyllda med tårar. Herregud. Och ännu värre/bättre var det när Emelie och Anton sjöng sin sång på studentfrukosten, jag grät som en bebis. För att inte tala om Mackans tal i klassrummet, jag grät som en bebis återigen.

Och sedan när jag tänker på min älskade mamma som stod för kalaset med bal, student och allt runt omkring så blir jag ännu mer tårögd. Vilken hjälte du är som fixade allting så bra. Världens bästa mamma och vän!
Det var verkligen den bästa dagen i mitt liv. Allt var så perfekt det bara kunde bli.

Oj, vart lite långt. Men måste säga att det var väldans skönt att skriva av sig. Saknar och älskar er mina älskade smidare <3


Kommentarer
Postat av: helena

Finaste. Basta. Jaklar vad jag saknar dig och alla smidare... LOVE

2012-09-24 @ 05:10:12
URL: http://helenahansson.blogg.se
Postat av: linn

Åh, vill ha tillbaka det! Saknar det så!

2012-09-24 @ 15:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0