ITS FRIDAY TOMORROOOW

Ligger faktiskt ute i soffan och morgonmyser med min fina just nu. Han har så svårt att komma upp på morgonen så han sätter mobilen i högtalarna så när alarmet hoppar i gång på morgonen så låter det över hela kvarteret haha.

Apropå ingenting så var jag rätt duktig igår faktiskt! Jobbade 11.5 timmar och när jag kom hem ställde, eller rättare sagt satte jag mig på en stol pga onda fötter, i köket och gjorde köttfärssås. Tyckte faktiskt jag lyckades bättre än någon av de andra gångerna denna gång! Sjukt gott. Och eftersom jag både lagade maten och diskade efter så fick jag en fotmassage av mannen som belöning. Så värt!

Somnade såå gott sen och idag vaknade jag på en bra sida för det är FREDAG!!! Ikväll blir de rajtantajtan med massa härliga tjejer. Först jobb och lite ärenden som ska göras!!

Ciaooo

Täskig bild men har det väldigt mysigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0