ITS FRIDAY TOMORROW

Dagen har gått så sinnessjukt fort. Började med att jag försov mig lite till jobbet men det var ingen större fara med det. Sen jobbade jag på hela dagen, unnade mig lite subway till lunch och nu på kvällen blev det tacos till middag! Vardagslyx! Jag och kevsor storhandlade lite nu på kvällskvisten också. Tror vi aldrig köpt så mycket onyttigt som vi gjorde idag. Cola, chips, dipp, frysta pizzor, osv.. Inte bra. Men vet att allt kommer gå åt i helgen så det är lika bra att handla det nu istället. Sedan fyllde vi på med allt det vanliga typ som pasta, korv osv. Så ni vet. Nödvändigt att skriva osv.

Anyway. Imorgon vill jag få med mig någon på stan en tur. Har inte ett plagg jag vill använda i helgen. Ännu. Har tänkt att träna lite också. Och lite andra småsaker! Så nu ska jag sussa. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0