LIVE THE LIFE YOU LOVE

Godafton! Har haft en alldeles underbar söndag och en mycket bra helg i allmänhet. I fredags myste jag med Tove och kevsor. Även Louise var med ett tag! Vi käkade tacos osv. Otroligt trevlig kväll förutom att man satt på toan halva natten pga urinvägsinfektionen. Men nu, snart 3 liter tranbärsjuice senare så känns det lite bättre. Peppar peppar.

Anyway. Igår for jag runt på tp och stan med Tove. Fick med mig ett och annat hem faktiskt! Och nöjd blev jag. Sedan tog jag och min man bilen till Stockholm och kollade lite handboll och myste med svärföräldrarna! Somnade gott och vaknade torrt. Sedan var de dags för Ikea för att hitta det där satans barbordet ....som var slut där med. Verkar vara väldigt eftertraktat, lackar. Gillar ikea i västerås mer dock för det var verkligen kaos i kungens kurva, gick vilse o kände mig allmänt lost. Fick iaf med oss rätt mycket hem som t.ex lampa, blommor, matta, hatthylla, krokar, toalock, förvaringslådor och massa mer. Efter det höll vi på att dö av hunger så vi drog och käkade på Heron, blev sushi för min del och donken för Kevin. Satt som en smäck!

På vägen hem stannade vi i kjula och myste med mami och Hasse ett tag. Ni är bäst!

Det märks när jag haft bra helger, får mycket inspiration och de leder till uppsatser i inläggen, haha. Nåväl. Nu taggar vi en ny vecka med jobb och skojigheter! Goodnight kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0