THE HARD PART

Det jobbiga med att jobba på in och finn är att man vill ha allt man ser. Man står i kassan och tar betalt för grejer och hittar grej på grej som man vill ha.. Denna vecka ska jag jobba 3 dagar där, undra om jag kommer lyckas komma hem utan ljuslyktor i alla dess former eller krokar och förvaringslådor i olika färger och storlekar varje dag. Crap. Lyckades ialla fall idag, det kändes bra!

När jag kom hem idag lagade jag potatismos, köttbullar, brunsås och lingonsylt till pojkevasken och sen kastade jag mig i sängen där jag nu ligger och tittar greys. Laddar upp för imorgon då jag ska träna och sedan jobba på posten. På kvällen ska jag göra ett försök till stuvade makaroner, ska försöka lyckas bättre än min kära man gjorde sist! Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0