LIVET BLIR BÄTTRE

Som sagt så åkte vi och hängde hos matte ett tag. Riktigt mys även fast det bara blev en kortis. Åkte hem efter ett tag och hade en riktig jagkväll. Har alltid varit så, behöver min egentid och så är det! Så landade i soffan med en smoothie, ägg och vindruvor framför Livet blir bättre. Grinade sönder. Handlade om Nicklas Lundstedts kamp mot sin HIV-sjukdom. Tänk att gå och bära omkring på den hemligheten i åååår och bara låtsas som ingenting. Förstår ni hur stark!? Är helt fascinerad. Grät som en gris iaf.

Sedan diskade jag och efter det började nästa bölparty. Nybyggarna. Måste ju vara den värsta mardrömmen någonsin att vakna mitt i natten utav att ena väggen i sitt hem står i lågor? Och sedan förlora ALLT man har. Har drömt om att mitt hem i Kjula brinner 100 gånger och man blir alltid lika lättad när man vaknar kallsvettig i sängen. Puh. Nej fy. Hatar mardrömmar.

Nu ska jag kika på Filip och Fredriks nya program. Vilken succé-tvkväll detta vart! Skulle självklart inte skadat med lite sällskap men har haft de mysigt med mig själv. Efter detta blir det godnatt för imorgon är de jobb 10.30-20.00. Bye babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0