@OSLO

Ber om ursäkt för dålig uppdatering men jag befinner mig faktiskt i Norge för stunden! Kom hit igår och åker hem ikväll. Blev en snabbvisit för att åka och kolla läget litegrann innan det blir flytt. Har en bra känsla för detta iaf. Kan bli väldigt bra! Oslo är för övrigt en väldigt fin stad med sjukt mycket folk överallt!

Igår mötte vi upp Kevins kompisar och tog ett glas vin och lite öl på en mysig uteservering. Sedan åkte vi hem till Roger och Julia, där vi bott över natten, och åt god lasangette! Efter det skulle Roger börja jobba vid 23 på en nattklubb som heter Raspoutin, så vi hängde med och tog ett glas där! Mycket trevligt! De är också på en nattklubb i närheten där som jag förmodligen och förhoppningsvis kommer börja jobba extra på på helgnätter när de blir flytt! Mer om de en annan gång ;-)

Nu ska jag äta lite lasangette från gårdagen och sen börjar det faktiskt bli dags för hemfärd!

Puss


Kommentarer
Postat av: Lina

Wihooo!! Klart ni ska flytta hit!! :))

2013-04-14 @ 18:57:13
URL: http://Linaeklov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0