SLETEN

Idag blev det jobb 10.30-21.00.... Kämpigt men ändå en bra dag. Är helt slut i båda kropp och knopp nu! Brevbäring tar på krafterna! Fettet också hoppas jag, hehe. Älskar solen just nu, sjukt skönt ute och man blir så himla glad utav den! Kanske inte är bra att man typ vänjer sig med den nu för när det väl blir grått och mulet igen kommer jag typ gå i ide. Men men. Underbart är det minst sagt!

Efter jobbet gick jag och handlade lite smått och sedan hem o lagade mat. Efter det dök jag ner i sängen och pratade med min käraste Norge vän i telefon! Min alldeles egen psykolog. Glad att ha en sån bra vän!

Idag åkte förresten mina älsklingar Fanny och Hanna till Australien för ett år med äventyr! Sååå avis men sjukt glad för er skull också. Önskar er en sinnes resa, så ses vi kanske snart där borta, hehehe

Nu är det sova sova sova som gäller. Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0