FEEEEERIE

Hejjjeeeee. FUCKING SEMESTER/FERIE/VACATION/LEDIG - call it whatever you want. Ledig i en vecka! Så jävla underbart efter 14 dagars jobb i rad. Så ikväll har jag firat med att dricka lite ööl och lite vin med mina minst sagt underbara arbetskamrater. Världens bästa!! Nu ska jag snart sova. Väntar bara på att Kevin ska komma hem så jag slipper vakna igen o igen o igen. Imorgon väntar Ikea! Onödighetsshoppingen väntar. Förutom en säng så ska bara såna där onödiga/roliga saker inhandlas! Bästa!

Dock är jag irriterad. Igen. På uppmärksamhetskåta tjejer.. Och galna människor. Orkar inte riktigt. Gå o lägg er bara. Jag ska dessutom också göra de. Så ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0