PROBLEM PROBLEM

Idag när jag var och jobbade, så var mina nya roomies på Ikea och skulle köpa grejer till lägenheten. Eftersom både jag och Kevin jobbade så hade vi pekat ut en säng vi ville ha o så skulle Tove o comp köpa den o ta hem den. Linus pappa var nämligen här med bil och släpkärra så skulle vi köpa säng så skulle de ske idag! Annars blir de ju dyrt med hemkörning osv. Självklart fanns de inte en jäkla säng på Ikea. Slutsålt eller något. Så jäkla irriterande! Sååååå alla flyttar in på riktigt idag förutom vi för vi har ingen säng. Tur vi har såna jäkla supervänner som Tove och Linus som lånat ut deras för tillfället, föredetta, lediga rum till oss. Annars hade vi inte haft någonstans alls att sova. Nåväl! En eller två nätter till och sen drar jag på semester i en vecka. Då ska jag sova hemma i stugan<3 Ska bli såå underbart verkligen.

Bara o kriga sista passen på jobbet nu också. 13-21 imorgon och förmodligen 12-19 på måndag. Om inte semesterlängtan tar över och jag tackar nej till de passet förstås... Kan hända.

Nu är de godnatt! Bye

Finaste mormor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0