SUNDAY FUNDAY

Sömnen räckte för att jobba natt! Passet gick oerhört fort även fast vi jobbade över till 6! Tack vare awesome arbetskamrater såklart. Liiiite skillnad från där jag jobbade natt förut! Just saying.

Anyway, sov till halv två idag, åt en dunderfrulle, la mig i sängen myste, jobbade host 16-22 vilket var väldigt skönt. Skulle egentligen vara ledig idag men kände som vanligt inte för det så jag tog på mig ett skift! Cash is king.

Nu sitter jag i omklädningsrummet och bara njuter av att få sitta ner en stund. Ska snart gå ner o ta en öl med jobbarkompisarna och sen hem och sova med en godispåse! Jobbar imorgon 12-19 och på tisdag är jag ledig om inget annat dyker upp=))))

Yesterdays fun at work! ADIOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0