TIME TO WORK SOME NIGHT OURS

Hejhallåååå! Längtar ihjäl mig tills på söndag. Varför kan jag inte säga ännu men jag återkommer! Nu kör vi lite nattjobb ikväll och imorgon 20.00 - 05.00. Kämpa kämpa! Sen är de finally söndag. Wiiii!

Nu ska jag ta ett ryck, så jag inte legat i sängen hela dagen när jag ska jobba sen. Då blir man för seg. Sovit så himla dåligt inatt! Drömt jobbiga drömmar o känts hela tiden som att jag var vaken hela tiden? Vilket känns som att jag inte sovit alls vilket känns som att jag inte är speciellt utvilad. Haha. Anyway. En liten joggningstur kanske piggar upp!
Sen kommer Louise hit och vi ska äta tacos och godis, myyyyysis

Laaaater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0