-

Hej hej och hej. Imorse var jag förbaskat trött när jag gick upp. Jobbet gick fort och bra i alla fall så det var skönt. Efter jobbet skulle jag springa in på h&m en snabbis innan jag gick hem, sagt och gjort. Hittade en julklapp, hehe. Sedan knatade jag hem. Väl hemma inser jag att vi inte har någon tejp eller inslagninsmaterial. Så gick till stan igen o tänkte att jag kan köpa apelsiner på vägen. Slutade med att jag råkade springa förbi min favoritbutik här i Oslo, (Kremmerhuset) och blev en tavla rikare. Medans kassörskan letade efter priset tänkte jag för mig själv att inte mer än 300 betalar jag för den. Lyckligt nog kostade den 299:- :))) En ganska stor tavla som passar perfekt in i vårat rum. 

Nu ska jag pyssla lite här hemma och göra allt för att inte somna. Då kan jag inte somna sen ikväll.


En tjej jag saknar sjukt mycket! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0