FRÅN ETT KALLT SVERIGE

Hallaw ifrån ett iskallt Sverige! Jävlar vad jag har frusit idag! Trots uggs, tjockjacka, mössa och en 20minutare i solariumet med bex. Saknat den lilla filuren massor, vi hade mycket att prata om. Munnarna gick i ett! Brände ansiktet gjorde jag också. Träligt. På kvällskvisten var vi hemma hos min kära bror och flickvän! Fick träffa Freddie osv, SOM jag saknat honom. Han tyckte nog faster såg främmande ut i sin nya hårfärg men det tycker faster också så de är förståeligt. Sedan var det bara hem och lägga sig i sängen klockan... 23? När hände det sist egentligen? 

Imorgon har jag ett ganska fullspäckat schema ändå. Rätt soft! Lite shopping på förmiddagen bland annat. Wiho, de tycker jag att jag är värd. 

Neeej, nu är jag faktiskt trött. Godnatt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0