GOOD DAYS

Har haft två grymt bra dagar nu måndag, tisdag. Har varit jobb och fest båda dagarna, som en sann partysvensk. Haha. Grymt kul har de varit iaf med mina homies till kollegor. Riktig awesomeness. Krigat på jobbet har jag gjort också, blivit inringd tidigare nästan varje dag på senaste och även fast jag varit bakis like hell så krigade jag mig upp till jobbet. Igår skulle jag bara jobba 5 timmar men fick chansen o byta till fler så gjorde det. BAD choice, kan bli sååå trött på vissa gäster assss.
Nu ringde dem igen från jobbet o bad mig komma tidigare, okej dåå. Fan så nöjd jag kommer vara över mig själv när jag åker till sverige imorgonbitti! Så nu ska jag gå på stan en sväng o sen ta mig till jobbet. Ha deeee

Igår var hela familjen på jobb <3
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0