KVALITET

Nattinlägg igen, hur kommer det sig att varje gång jag bloggar på senaste så har det varit mitt i natten? Oftast precis innan jag ska ställa klockan o släcka lampan. Tokigt. 

Idag har faktiskt varit en väldigt bra dag! Förutom en del sura och dryga människor omkring mig där ett tag så har dagen varit awesome. Rullade på ordentligt på jobbet! Efter jobbet gick jag och handlade lite julklappar, o sen gick jag o Kevin och handlade tacos. Sen blev de film i soffan, magiskt. Gick sedan o la mig vid 1 men eftersom de verkar ha öppnat nån jävla nattklubb eller liknande nere i byggnaden så kunde jag inte somna för de enda jag hörde var dunk.. Sinnes störande. Så la mig och lyssnade på lite Håkan. Den mannen alltså, de texterna han skriver.. DET om något är magiskt!!! Tackar för evigt min bästa matte hemma i tuna som fick mig att börja lyssna på hans musik. <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0