OH MAN THAT WAS A LONG DAY

Goooodafton. Alltså idag vaknade jag o gick raka vägen till jobbet, jobbade bokstavligen nonstop mellan 14-23, det enda jag åt under hela dagen var två mackor. Helt sjukt. När man jobbar på en restaurang finns det ingenting som kallas lunchrast. Man får äta när man har tid och ibland kommer de dagar då man inte har tid, då blire inge käk. Då hinner man knappt ens gå på toa. Herren asss. Så dagen har faktiskt inte varit speciellt bra.. När jag kom hem kastade jag mig på sängen ASAP, känner mig äcklig och svettig och in kommer kevin och pussar på mig och säger att jag är fin. Med det och med några goa vänner i soffan så blev dagen genast bättre! 
Har inte hunnit prata med mamma heller på två dagar nu för vi har jobbat om varandra osv, inte kul. Saknar henne mer än vanligt just nu när man är lite trött o tycker synd om sig själv! De är då man vill ligga o bli ompysslad i Kjula. De är grejer det. 

Krämen till vänster har jag precis smort in ansiktet med. Rekommenderas starkt! Den till höger tar jag på morgonen efter jag tvättat rent ansiktet. Båda två har jag fått i julkalendern jag fick av Kevvan!

Neeeej, nu är de dags att ladda batterierna. Sova<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0