ONE OF THOSE DAYS

Hehehehej. Är helt jävla slut i kroppen efter dagens jobbpass. Hade ställt in mig på extremt lite att göra. Istället hade vi kö utanför dörren när vi öppnade imorse. Sååå, det blev one of those days. Ingen mat på hela dagen, ingen rast, knappt ens ett toabesök. Fy för såna dagar. Men, tog mig igenom dagen iaf. Nu har jag myst med mina killar här hemma hela kvällen. Tittat på film o bara hängt i soffan. Ska jag göra hela kvällen imorgon. Men först jobb om 10 timmar, 12-20 står på schemat. Jag är fan flink som plockar upp skift, fast jag helst av allt skulle vilja vara ledig imorgon! Guldstjärna till empaboom

Nä. Dags att sova. Ska bli UNDERBART att sova inatt. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0