SLEEPYTIME

Att vara ledig söndag-måndag är fan helt underbart. Liksom dem dagarna man fruktat mest förr i tiden. Hela söndagarna gick man runt och hade ångest för att man skulle upp till skola eller jobb dagen efter och hela måndagarna gick man och visste att man hade hela veckan kvar tills helg.  Nu är det tvärtom. Som mest jobb på helgen och som minst under veckan.

Anyway. Idag har jag vandrat runt på stan och tittat lite. Hittat julklapp till pojkvännen och en mössa till mig. Sen fick jag i mig lite sushi och sedan var det PH. O nu är de sussdags! Jobbar am imorgon och sedan jobbar jag framtill lördag, ledig söndag, o sen jobb framtills fredag. Långa dagar framför mig helt enkelt. Bara förbereda sig mentalt så är de bara o köra. 

Nu ska jag sova. Natti



Kommentarer
Postat av: Annsing

Min fina dotter❤️

2013-12-10 @ 18:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0