SWEEEEDEN

Godafton. Jobbat 14-22 idag, skönt med timmar må jag säga! Jobbet gick för jävla segt iaf. Hatar att vara host. Men som sagt, timmar! Anyway. Nu är man ledig i 6 dagar, så imorgon drar jag till Sverige! Ska bli så skönt att komma hem. Behöver de just nu känns de faktiskt som. Kommer dock sakna min Kevin. Vi kommer inte fira jul ihop i år :( Fick inte ihop de riktigt. Har myst ordentligt med honom ikväll iaf så vi klarar oss, haha. 

När jag kommer hem har jag planerat att  slinga håret, kolla upp mitt knä, göra naglarna och sen SOLA som fan. Så sjukt dyrt här i Oslo, därav min vita kropp haha. 

Nu måste jag lägga mig. Tåget går 07.30 imorgon, FÖR tidigt 

Hadeeee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0