FEELS LIKE A DREAM

Vet inte vart jag ska börja riktigt, det känns som att jag drömmer eftersom vi inte sovit på över 24 timmar och så helt plötsligt är man här liksom. Paradiset!! Flygresan har gått bra iaf, det var bara själva flygresan som var lite jävlig. Väldigt trångt och både jag och kevin fick ett rackarns magknip då flygmaten inte var den bästa... MEN när vi anlände så möttes vi av ett sinnesväder i form av strålande sol på en blå himmel. Underbart! Nu ligger vi vid poolen på hotellet som visade sig vara ENORMT haha. Massor av pooler, skitfräscht gym och massor av trevliga thailändare.

Blogg.se vill inte funka som jag vill, vilket är lite tråkigt. Vill ju lägga upp bilder och så men de går inge vidare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0