FULL RULLE

Landade i Sverige i lördags efter en helvetes flygresa, 11 timmar på ett SJUKT trångt flygplan med äcklig mat och en skrikande unge i stolen bakom. Söta Pernilla hämtade oss på Arlanda och skjutsade hem oss till Skogås där Tacos och massssor av godis väntade! Underbart var det. Tidskillnaden ställde till det för oss dock så på kvällen var vi som zombies. Somnade klockan 21 då vi återigen varit vakna i 24 timmar. Sov i 11 timmar och då var det bara upp och hem till Eskilstuna där jobb väntade. Zombies känslan fanns fortfarande kvar så somnade 21.30 igen, haha. Oooch som grädde på moset så var det bara upp och skina kl 06.45 då jobb till 16 väntade. HEMSK dag tyvärr. Huvudvärk hela hela dagen och en jävla massa post och reklam. Så belönade mig med subway efter jobbet och sen var det bara hem och kasta sig i soffan som gällde. Huvudvärken är kvar dessvärre vilket jag får lite smått panik på. Nu väntar jag på att mannen ska komma hem, han sa att han tyckte att vi skulle städa och handla ikväll. Händer ju inte direkt ofta att han säger så så borde ta tillfället till akt men är fortfarande för jävla trött. Spyr..

Uppsats vart det ser jag! Nu får de va nog. Ska nog sova lite. Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0