LIFE

Jag haaaatar när jag får små blåsor på ryggen och typ mellan brösten! Får det alltid när jag varit i solen länge. Någon som fått det och vet hur man får bort dom? River typ bort dom hela tiden för att jag får PANIK utav att känna knottror på axlarna osv som alltid brukar vara så lena.. Tog också en helkroppsmassage idag och det var bokstavligen TORTYR när hon gjorde på ryggen, ville gråta där ett tag. Tänk er att ni bränt er på övre delen av ryggen och att någon drar hårt som fan med tummarna på det stället. Hon hade dessutom vassa naglar som då och då drogs hårt genom huden. AJ!!!!

Men resten av kroppen var de skönt som vanligt.

Nääääj nu ska jag simma till baren och köpa en frukt Smoothie. Livet <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska INTE pilla på dom eller riva bort dom! Om det är sånna jag brukar få så kallas dom typ för vattenblåsor, och när man har sönder dom kan det vara lite vätska i. Du ska bara smörja med solskyddsfaktor på dom, hela tiden, och med aftersun på kvällen!

2013-02-18 @ 11:23:56
Postat av: Anonym

Jag får alltid så efter en viss tid! Jag får också panik och river bort dom. Men det är svett blåsor så du ska ej röra dom och då försvinner dom av sig själv när du inte ligger i solen:)

2013-02-18 @ 12:34:58
URL: http://linnc.se
Postat av: Kentha

Smeta bajskorvar pårom

2013-02-18 @ 21:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0