DO YOUR SQUATS

Riktigt slut i kroppen efter idag. Brevbäring är inte och leka med! Man får röra på sig väldigt mycket vilket är skönt iofs. Så jag tänkte att idag blir det bara 30 min gång på bandet och ingen löpning. Men när jag väl är där kan jag inte låta bli att springa, känns nästan som att tiden går fortare ju fortare man springer. Det blev iaf 10 min gång, 10 min löp och 10 min i uppförsbacke, så nu känns det i rumpa och ben. Jajjamen. Sedan körde jag massor av goa magövningar så nu känns det där också. Så sjukt skönt!!

När jag kom hem gjorde jag lax i ugn åt mig och Kevin men upptäckte att det inte räckte till mig om Kevin skulle få låda, OCH jag hatar lax nu för tiden, så jag körde på detta istället.

Ja, jag älskar ägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0