DONE AND DONE

Hellooo. Dagen är avklarad. Helt underbart. Mina redbull jag tog med mig till jobbet räddade dagen. Helt klart. Annars har den inte direkt varit en höjdare om man säger så.

Just nu ligger jag i sängen och tittar på greys. Slocknar när som helst verkligen men får inte somna, då kommer jag inte somna ikväll. Och det vill jag göra. Vill däcka som en gris typ.

Saken är den att jag väldigt gärna vill ha pannkakor. Så sugen på det men har för ont i hälarna för att stå upp. Funderar på att ta med mig greys anatomy och en stol till köket för att sedan där göra iordning mina pankisar.
Nudlar skulle inte heller vara helt fel.

Nämen vafan, ta ett ryck kanske.

2 veckor kvar till thai, just saying.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1474259/images/2013/pic_5101867fddf2b351ddb69e8a.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0