HAPPY NEW YEAR

Nu när jag kommit hem ifrån Sälen och ligger hemma i sängen i Tuna igen så upptäckte jag precis vilken jäkla super duper bra trip jag haft! Det har verkligen varit sjukt roligt. Bodde som kungar hos Philip i hans fina hus med jacuzzi och hightech-grejer hit och dit, åkte skidor och gick på galen afterski, ätit skitmat, supit med grymma vänner, ja allt har vart toppen bra verkligen! Men varje sång har ett slut och så är det även här. Nu är det jobb som gäller och snaaaart är mitt efterlängtade Thailand här. Och efter det NY. Kan inte gå fel.

Nu är det sovdags känner jag så de kan bli imorgonkväll någon gång. Då kommer nämligen min älskade prins hem! Saknat honom så mycket!

Godnatt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0