I HAVE A FEELING

Sämst dag egentligen. Seg och orkeslös. Tills jag kom till gymmet där jag testade på två nya pass! Ett danspass och sen core efter det. Danspasset var pinigt, första gången plus att jag gick själv också så hade ingen som jag kunde skratta med haha. Men det rullade på. Har mycket och jobba på om man säger så! Core passet var grymt och jag känner mig starkare än Pippi just nu!

Sen blev det Guif match, träffade roliga människor och slutade upp på donken med massa skitsnack och lite käk på de. Nu är jag hemma hos älsklingen igen! Dags att sova för har verkligen en känsla av att posten kommer att ringa in mig imorgon. Tidigt också. Vi hoppas på det.

Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0