KEEP YOUR HEAD UP

Fick lov att gå upp ur min varma varma sköna säng imorse för att skjutsa Kevin och hans chef till tuna park, dom behövde något där för att något i butiken på stan skulle funka. Fattade inte riktigt. Men snäll var jag iaf och fick en cheesburgare på Max som belöning. SHIT vad gott det var! Det var helt sinnes, visste inte att det var så gott där!

När jag kom hem igen kastade jag mig i sängen igen, genomfrusen var jag och jag hade bara varit ute en liten liten stund. Får se hur det blir när jag ska knata till gymmet sen... Louise försöker få mig att GÅ till forever trots att jag har actic som granne typ. Får se angående det loppan.

Nu ska jag ladda upp med kyckling ticka masala innan dagens träningspass. Sen blir det jobb 17-20, inte mycket men man tar ju vad man får!

När jag ser såna här bilder vill jag träna. Nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0