NEJ NU JÄVLAR

Känslan av att bestämma sig. Av att få nog. Nu jävlar är det slutlekt! Ska ju för tusan till Thailand om 4 veckor, dags att sätta igång. Förkylningen börjar släppa och nu är jag redo igen. Inget skämt. Nu blir ni mina kära läsare vittne till detta. That ass isn't going to get round by itself. Så äre. Kan till och med försöka hålla er uppdaterade om vad jag sysslar med för att lyckas nå mitt mål!

Säger bara att hoppas jag vaknar upp med samma motivation imorgon bitti annars blir de jobbigt. Haha nejdå, 10.45 står philip utanför med bilen och då ska vi till gymmet. Förhoppningsvis sista gången på forever då jag börjar på ett annat på lördag! Spännande! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0