RUN FOREST RUN

Godkväll! Ingen vidare super bra söndag direkt. Träning, jobb och sedan hem och laga mat. Har kommit på att varje gång jag lagar mat när jag inte vill så går det åt helvete. Idag var verkligen en sån dag! Skulle göra köttbullar, potatismos och brunsås vilket är typ de enklaste man kan göra men nej, såsen svämmade över kastrullen och åker ut över halva spisen. Dö. Den var inte färdig dock så jag bytte bara till en större kastrull och hällde över de som fanns kvar och fortsatte för att göra klart. När jag sedan gjort klart matlådor till mig och kevin och sedan två tallrikar med mat till middag nu, så märker jag att såsen som ligger över moset och köttbullarna smakar bränt. Det smakade aska. Alltså. Fyfan. Så äckligt var det. Jag typ grinar och springer efter Kevin som precis skulle åka på träning och stod i dörrhålet på väg ut, och satte mig på golvet och bara ville gråta. Eller. Jag tror jag grät. Kevve bara garvade åt mig och typ pussa mig på kinden. Det var fan synd om mig för där hade jag stått och kämpat för dagens middag och för att vi skulle få matlådor osv, helt i onödan. Såsen förstörde alltihopa! Den ilskan alltså. Och så största diskberget och en spis fullt med sås på det också.

Ska sluta gnälla nu, men fasen vad jobbigt det vart bara för att få lite mat i magen.

Nu är de forest gump på tv så ciao bellas, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0