Halli hallå! Dagen har varit sjukt bra faktiskt! Den har bara sprungit iväg io för sig men tiden går ju fort när man har roligt sägs det! Kaos på jobbet så jag och Louise tyckte vi var värda en öl efteråt. Visade sig att hela jobbet tänkte likadant så de blev ett riktigt gött häng till slut. Men de är tydligen på söndagar det händer här i oslo! I like it! Slipper söndagsångesten osv. När dom andra drog vidare så drog vi hem. Är återigen för liten för att få gå ut på krogen.. MEN vi hade sjukt trevligt i alla fall och sjukt roligt med alla dessa sköna människor man fått lära känna här.

Lite roligt är att två av de tjejerna jag kommit närmst här i Oslo heter Tove och Louise! Och vad heter två av mina favvotjejer hemma i tuna? Jo, Tove och Louise! Bästa tjejernaaaa

Nu ska jag sova. Imorgon är jag ledig men sen är det jobb resten av veckan! Ciao



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Välkommen till krogbranchen! Söndagar är vår dag :)

2013-07-01 @ 20:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0