MJA

Måste börja med att säga att jag känner verkligen att det är annorlunda denna gången. Det är fortfarande jobbigt, men jag vet att det är något som måste göras så just det, gör det lite mindre jobbigt. Kan vara så att jag känner så också för att jag druckit några öl, men kände så innan ölen med. So thats a good thing!
Just nu ligger jag "hemma" i sängen och ska sova strax. Helt slut efter dagen på jobbet. Sjukt stressigt. Men är ändå nöjd för fick in 9.5 timmar! Skulle bara fått 8 egentligen. Bam. Är inne i ett workflow just nu and it feeels awesome!

Nu är det godnatt. Kör på med jobb 13-21 imorgon! O måste till banken innan. Så ha deeeee, bye

-

Detta inlägg publicerades aldrig, skulle publiceras vid 1. Nu vaknade jag av att Kevin kom hem och jag kan inte somna om. S.T.Ö.R.A.N.D.E.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0