@prinsensgate

Idaaag har varit väldigt rörig. Diskuterats hit och dit, funderats på om jag ska jobba eller inte jobba, för att veta om vi skulle till ikea eller inte ikea, flytta eller inte flytta, sen fick jag reda på att jag måste jobba för att dem verkligen behövde folk. Så de blev jobb. I två timmar! Sjukt överbemannade så jag fick gå hem. Har ändå jobbat sinnes mycket på senaste.

Så dååå gick jag till nya lägenheten som är så awesome. Kommer trivas här! Längtar tills vi kan flytta in soffa och säng osv, väldigt tomt här nu nämligen. Ekar väldigt mycket eftersom de är så högt i tak och så. Anyway! Jag är sååå trött och outvilad så jag ligger i lägenhetens ända möbel - Filips och Saras säng, och bara koser mig. Behöver lite ensamtid känner jag! Ska bli skönt o få ett eget rum sen:)

Nu däremot ska jag läsa lite bloggar och kanske sova lite om de går!

Här kommer några bilder på our place



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0