AND IT GOES LIKE OOOUH AAAH

Godkväll! Igårkväll låg jag här i sängen och längtade tills just denna stund när jag låg i sängen igen och var klar med denna dag. Som jag skrev igår var jag lite nervös för att jag skulle vara Host follow idag. Hade nästan ångest när jag vaknade imorse. Tänkasig att jag hade helt klart den bästa dagen hittills under tiden jag varit här! Jobbade mellan 10.30-17.00 med att stå ute i solen på våran uteservering och välkomna glada norska gäster! Samt stå och snicksnacka med min kollega som lärde ut mig! Aeej, sjukt bra dag i alla fall. En av de roligaste sakerna på det här jobbet är att man varje dag lär sig något nytt. Allt från att lära sig hålla många tallrikar på armarna till att lära sig nya ord på norska till att lära sig hålla koll på saker och ta ansvar! Känner verkligen att man utvecklas hela tiden. Precis det här jag var ute efter när jag flyttade hit!

Nej nu ska jag läsa vidare på 50 nyanser av mörker! Väldigt spännande nämligen. Skulle förresten vilja träffa den där Christian Grey någon gång, han verkar nästintill perfekt!

Jag och två fåntrattar utanför norska kungens hus! Som vi bor granne med för övrigt. Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0