GOOD AFTERNOON

Godeftermiddag! Ligger just nu i sängen och vilar. Idag sov jag ut, åt en go frukost och sedan tog jag en promenix till en park där Julia låg och solade! Joinade henne, låg och pratade massor, sen skulle hon gå och jobba och då låg jag kvar ensam. Lyssnade på Håkan och bara grubblade verkligen! Mysigt var det. Åt också en jävla massa apelsin och drack massvis med vatten för att bli av med min jobbiga förkylning.

Nuuuu kommer snart James och hämtar upp mig och Roger, vi ska ta bilen till Sverige och handla kött och kyckling! Perfektos.

Nu ska jag städa lite här i lägenheten och mysa lite till innan dom kommer.

Här bor vi förresten! Fast lite längre bort på byggnaden där dom bygger om fasaden eller något. Inte svårt att trivas direkt, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0