JOBB - CHECK

Hejhejhejhej! Idag har jag och kevan fått jobb! Fett awesome. Skulle ju på jobb intervju vid 15 som sagt men kvart i tre hade vi båda fått jobb på TGI Fridays så vi struntade i den andra intervjun då det bara var provision på det jobbet. Anyway, känns väldigt bra iaf! Är as taggad verkligen, ska bli kul att testa på en helt ny bransch! Det kommer bli awesome det här det känner jag på mig.

Börjar inte förens på onsdag dock så imorgon måste jag leta efter en helt svart skjorta vilket verkar vara OMÖJLIGT att hitta här, letat hela eftermiddagen verkligen.
Ska vara klädd i kavajbyxor, svart skjorta och svarta skor när jag kommer dit på onsdag! Saknar bara skjortan just nu..

Nåväl. Nu ska vi åka till Ikea och köpa lite nödvändigheter som lakan, kudde och klädhäst. Tur man har presentkort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0