KLAGOSTUND

Jag är en vandrande zombie just nu! Nog för att jag bara jobbade 14-20 igår men jag var helt sjukt trött under hela passet då jag hade fått sova typ 5 timmar den natten för att jag hade jobbat 16-05 dagen innan.. Långt jävla pass vilket man blir jävligt trött av, speciellt av alla dräggiga ungdomar som festar på stället jag jobbar natt på. Haha. Blev sent inatt också och sov inget bra men de var bara att vakna och gå till jobbet igen! Trodde jag började fyra men nej jag började 17. Så nu sitter jag här på golvet i omklädningsrummet och håller på att somna verkligen. Nu får klagostunden vara slut här. Time to get to work! Ett mirakel har inträffat om jag orkar mig igenom denna dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0