YOU CAN'T FLY UNLESS YOU LET YOURSELF FALL

Godafton! Kör väl en liten snabbinfo om Oslo då, bara för att. Har inget att göra och sitter och inväntar Kevvan så kan lika gärna passa på nu! Vi drar alltså till Oslo nästa söndag. Hur länge vi blir kvar beror helt på hur det går med allt! Väl där ska vi bo tillsammans med ett annat par som heter Roger och Julia! Gulligaste ever. (Ska fixa gymkort och bli lika fit som Julia i sommar. Punkt och slut) Jobb är oklart. Förutom ett extrajobb som är nästan klart. Ska få testjobba när jag kommer dit på ett ställe som heter Sollis bar(?). Och där jobbar även julia som vi kommer bo med. Som jag har fattat det är stället en restaurang/nattklubb/bar. Typ som Brasseriet var här i Eskilstuna. Anyway, kan ha fel. Hur som helst kommer jag söka söka söka massor med jobb när jag kommer dit. Kommer göra allt i min makt.

Och eftersom jobb fortfarande är oklart så är detta en väldigt stor chansning! Att bara dra, lämna landet sådär. Men vet ni, jag ser det som en utmaning och det känns bara sjukt spännande att ta en risk! Man gör det så sällan, kastar sig in i saker som man inte vet mycket om. Saker som kan kännas läskigt bara för att det är utöver det vanliga. Utöver det där trygga, bekväma, behagliga. Det som man är van med. Nåväl. Ska bli kul att testa på detta!

Det blir vad man gör det till som jag alltid har sagt. Och jag tänker göra detta till något bra!

Några fler frågor? Ös på ba. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0