DET ÄR FREDAG IMORGON

Hejhej. Har haft en jävligt blandad dag. Solen sken så humöret var det inget fel på till en början. Hann också med ett hårt ATC pass vilket var grymt kul, och sedan en fika på waynes med dalle efter det. Och sen var det jobb som jag var ganska taggad på, så dagen fick faktiskt en väldigt bra start när jag tänker efter. Sen började tankarna cirkulera och humöret började sakta men säkert sänkas igen. Typ som att min hjärna sa "tror du själv att du ska få vara glad idag eller?" och sedan vare kört. Typ. Faktum är att så fort jag träffar vänner, jobbarkompisar, familj eller vad som helst så känner jag igen mig själv mera. Känner mig glad och typ som att inget kan stoppa mig.

Kommer ihåg att mamma alltid sa när jag var liten "du skulle nog helst av allt vilja bo i ett stort slott tillsammans med alla dina vänner". Och nu när jag tänker efter. Det vore fan drömmen alltså. Fatta sinnes.

Kom iaf precis hem från Hammar. Hade myskväll med mina favvokillar. Nu blir det oth med mig själv! Mys

Fick en liten överraskning idag iaf. Det och fler saker gjorde mig glad när jag kom hem från jobbet. Godis i mitt<3


Kommentarer
Postat av: Famp

Omg, slottet! Bästa idén ever, vi kör på det!!!

2013-03-22 @ 11:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0