FLICMYS

Jag och flican har myskväll hos mig. Dör lite åt partaj och snackar skit! Så de ska vara. Är heeeelt död, kom hem vid 4 imorse om jag minns rätt. Sjukt kul men sjukt trött också. Så idag har jag ätit pizza, sushi, cheesburgare, godis, druckit cola och redbull. Gottigt värre. Imorgon blir det pizza till matlåda och efter det så är det stopp med godsakerna under veckodagarna. Unna mig får jag göra med något litet när jag behöver det, skulle aldrig sluta med det bästa i mitt liv. Mat<3 Satt och pratade om det idag. Hellre småmullig och lycklig än smal och olycklig! Så länge man lever hälsosamt och är lycklig så kan man känna sig nöjd tycker jag.

Nu ska vi fortsätta titta på partaj här. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0