HELLO SWEDEN

Hello Sweden! Ni alla ligger nog och sover just nu och jag är förvånad att jag inte också gör det. Här i NY är klockan ca halv nio på kvällen och mina kära resekompisar har redan slocknat! Ska göra detsamma strax men av någon anledning är jag inte så trött. Väldigt konstigt.

Anyway! Idag har jag fått se en del av new york. Helt sjukt coolt här alltså. Älskar pulsen, amerikanarna, alla gula cabs överallt, butikerna.. Jävligt häftigt ställe detta. Har fått kollat in mitt käraste Victoria Secret idag också, fick med mig en mys pyjamas och en hoodie. Kan ju säga att jag är INTE klar där inne! Den butiken kommer göra mig fattig.

Imorgon blir det till att kolla in ground Zero och den nya skrapan som håller på att byggas där. Sedan ska vi shoppa vidare också såklart. Underbart underbart!

Näää, sova kanske då. Puss på er alla där hemma och puss på min älskade finaste bästa pojkvän som ALLTID finns där och gör mig glad<3

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0