KORT JOBBDAG = SLAPPA HELA DAGEN

Kort kort arbetsdag idag, väldigt behövligt kan jag tala om. Ligger nu i soffan och tittar på one tree Hill på tv. Varför är det alltid så mycket bättre när de går på tv? Bara för att man vet att man bara får se ett avsnitt typ. Här ska jag ligga ända tills ikväll vid sju då jag ska äta på ming med tjejerna. Fy satan vad skönt det ska bli. Den som kommer med en påse av mitt favoritgodis är min hjälte. De är de ända som fattas! Fick nyss i mig lite sushi och det var det godaste jag ätit på länge! Love it.

Detta inlägg blev inte publicerats. Det var iaf underbart att softa och andas ut lite på eftermiddagen nu. Kvällen bjöd på ming också med mina kära vänner. Myspys!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan helt ensam framför Greys anatomy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0