UPS AND DOWNS

Tänker inte på att de är ganska många som läser min blogg, kanske inte ska öppna mig för mycket om tankar och saker som händer osv.. Jag vet inte, kanske borde skaffa en hemlig blogg där jag kan skriva av mig. Så får jag skriva om de vanliga livet här och låtsas som att man lever de perfekta livet, som så många andra gör. Får ser hur det blir. Kanske till och med lägger bloggandet på hyllan ett tag! Kanske färgar håret brunt och flyr landet. Som en nystart på ett nytt, sunt och förnuftigt liv! Haha näfan detta är ju sjukt. Nu får jag lugna mig.

Oklart inlägg! Så kan de va också. Nu ska jag försöka sova. Puss

Tur jag har mina underbara vänner!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0