-

Godkväll! Sitter för stunden på toaletten på jobbet. Filurar lite på livet och sånt dära. Har lite rast osv. Vad som gör mig oerhört glad är att jag slutar om endast en timme! OCH jag har haft en bra dag idag! Ni vet en sån som man känner för att ge en massa komplimanger till främlingar osv. Vara extra snäll liksom. Jag tror det beror på att folk har mer eller mindre bemött mig så idag! Alla är glada liksom. Det är fredag, helg, löning. Woop woop känner jag bara idag. Sen ska jag inte sticka under stolen med att jag inte känt såhär EXAKT hela dagen. Har varit kämpigt också! Men de är väl onödigt att fokusera på nu när jag slutar om 1 timme och 10 minuter. Efter jobbet ska jag ta ett glas vin på någon uteservering med loppan och kanske Hanna! Kan nog inte bli bättre. Pussgubbe

Jag och min prins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0