LONG TIME NO SEE

Hej människor! Long time no see. Har haft förmodligen den bästa jäkla veckan i världshistorien. 7 dagar och nätter med nästan alla av mina bästa vänner! Helt underbart. Kunde nästan inte blivit bättre! Behövde iaf detta. Få komma iväg och vara lycklig med mina käraste! Men nu är man hemma igen, i kalla Sverige. Inte lika kul. Men nu börjar jag tagga för Oslo istället så man kan dra iväg ännu längre i vinter sen! Och sen slita och kämpa framtills dess. Börjar närma sig också, flyttar ut från lägenheten om typ två veckor bara. Sjukt!

Nåväl. Idag blir det slapppppppa i soffan hela dagen och sedan jobb resten av veckan! Sedan löning på lördag. Perfekt.

Nu ska jag titta på film! Mys och hej

Bilder från resan kommer inom kort på fb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0