@SÄNGEN

La mig precis i min älskade säng! Riktigt skönt efter en lång arbetsdag. Har ont i huvudet som tusan. Inte bra! Förövrigt så har dagen sugit balle, precis som igår. Solen får mer än gärna lysa upp mitt liv just nu, den brukar nämligen ha den effekten på mig. Kan ju iaf hoppas att man vaknar upp på rätt sida imorgon. Det är ju ändå fredag och löning och allt. Äsch, blir nog bra till slut.

Förresten. Varje gång jag lägger mig i sängen så har jag så mycket saker jag vill göra! Ok.. Lät fel. Men vad jag menade var att för det första läser jag alltid bloggar innan jag lägger mig. Uppdaterar mig om de senaste osv. Heh. Men sen vill jag ju hinna läsa 50 nyanser av honom också, så sjukt bra! Jag är så fast. Sen vill jag titta på greys anatomy också, som jag typ alltid gör på kvällarna/mornarna/allastunder när jag inte har något att göra. Alltså har jag mycket jag vill göra nu när jag landat i sängen. Och ändå ligger jag här och bloggar liksom. Jisses.

Nej, nu blev jag trött så ska väl göra något av alla mina måsten nu.

Ytterst oklart inlägg

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0